Аксесуари для чоловіків
Чоловікам слід віднестися зі всією увагою до своїх нечисленних аксесуарів. Перш за все, вони повинні бути максимально високої якості. Якість, стриманість, елегантність – саме цим характеризується набір аксесуарів ділового чоловіка, будь то елементи одягу, прикраси або канцелярське приладдя.
Сьогодні набір прикрас є ознакою смаку, а не добробуту. У список необхідних речей, що вважаються частиною іміджу сучасного ділового чоловіка, входять аксесуари, що підкреслюють респектабельність їх власника: брелки, затискачі для банкнот, ремені, гаманці, органайзери, авторучки, запальнички, портсигари, футляри для візитних карток, окулярів, ключів.
Успішно і в той же час ненав'язливо підкреслити свій стиль за допомогою всіх цих дрібниць вдається далеко не кожному. Щасливих володарів доброго смаку це не стосується, а ось останнім навряд чи варто покладатися тільки на поради законодавців моди. Часто вони можуть виявитися непередбачуваними і абсолютно не відповідати консервативному діловому стилю. Проте, є декілька загальних правил, які залишаються в силі:
- по-перше, дорогий костюм і годинник хорошої марки – це вже обов'язкова уніформа;
- по-друге, коштовності, які носить чоловік, завжди є якимось набором знаків, своєрідним посланням, яке легко розшифрувати. Тому, вибираючи прикраси, завжди потрібно знати, як вони носяться, і з якою метою. Перевага віддається прикрасам, зробленим з самого “чоловічого” дорогоцінного металу - платини. Крім того, ви повинні бути впевнені не тільки в своєму смаку, але і в самому собі. Інакше, краще не носити нічого, окрім годинника.
Годинник – найважливіший, дорогий і престижний аксесуар ділового чоловіка.
У класичному діловому стилі перевага віддається елегантному механічному годиннику із стрілками, на шкіряному ремінці. Кварцовий годинник більш практичний і простий в обігу, але механічні престижніші. Якщо ви вирішили надіти запонки, бажано, щоб вони поєднувалися із затиском для краватки. Що стосується форми і матеріалу, то все повинно бути стримано і елегантно.Гаманець повинен поєднуватися з іншими шкіряними деталями.
Практичніше за все підібрати його до портфеля. Це дорогий, але безпрограшний відносно стилю варіант. Можна також підібрати портмоне до ременя або до взуття, що, звичайно, вишукано, але непрактично. Окрім традиційних коричневих і чорних, вельми популярними є гаманці кольору коньяку, шоколадного, темно-зеленого, сірого, кави з молоком, бордо. Проте діловим чоловікам краще всього вибрати не переобтяжене фурнітурою портмоне спокійного кольору. Найпопулярніші портмоне - невеликого розміру, з безліччю відділів для кредиток і одним-двома великими відділами для паперових купюр. Набивати гаманець візитками і фотографіями не варто, для цього краще підходить органайзер.На ручку ділового чоловіка звертають увагу не менше, ніж на інші аксесуари.
Разом з швейцарським годинником і витонченими окулярами, хороша ручка відноситься до розряду речей, які можуть розкрити дійсний соціальний статус свого власника.Все про краватку
Звідки вона така взялася?
Звичайно, краватки не відразу стали обов'язковим аксесуаром ділового і урочистого костюма. Прообраз краватки – звичайна хусточка, особливим чином пов'язана на шию – чоловіки надягали заради краси. А вже потім, оцінивши достоїнства цього аксесуара і зробивши його строгим і надавши закінчену форму, внесли його до обов'язкового "dress code".А модними краватки зробили все ті ж французи. У 1660 році хорватські воїни після перемоги над австpo-венграми приїхали до Парижа, де були представлені королю Луї XIV - відомому цінителеві модного одягу. Офіцери військового підрозділу носили на шиї яскраві шовкові хустки, що було для них стародавньою народною традицією. Луї так сподобався побачений аксесуар, що скоро жоден поважаючий себе джентльмен, включаючи і самого короля, не з'являвся на людях без шийної хустки. Потім мода на даний аксесуар протягом 150 років підкорила всю Європу. Але краватка як така з'явилася лише в середині XIX століття.
Мода на краватки мінялася дуже швидко: смужки і клітинки змінювали квіточки, однотонні строгі краватки – мультяшні герої і забавні картинки, придумувався новий вигляд вузлів, варіювалася ширина і довжина, але в цілому сучасні краватки – майже точна копія тих, що носили світські джентльмени в XIX столітті. З того часу поза модою і залишаються деякі загальні рекомендації по етикету носіння краваток.
Правила вибору і носіння краваток
- Чим ширше плечі піджака, тим вужчою повинна бути краватка. Сучасна костюмна мода не тяжіє до виразної лінії плечей, тому оптимальна ширина краватки - 9-11 см.
- Крупним чоловікам краще носити краватку, дещо збільшуючу стандартну моду, шириною в 12-13 см.
- Забарвлення краватки повинне гармонувати з кольором сорочки і костюма. Причому колір краватки повинен бути на тон темнішим за сорочку і на тон світліше за костюм.
- Чим темніше забарвлення і дрібніший малюнок, тим повсякденніша краватка, яскраві краватки з великим малюнком слід приберігати для спеціальних, особливих випадків.
- Вузол повинен бути тугим.
- Краватка повинна спускатися на два сантиметри нижче за ремінь. Він повинен прикривати сорочку між нижнім ґудзиком і ременем.
- Ширина краватки повинна гармонувати з розмірами комірця сорочки. На даний момент пропорції в строгому діловому чоловічому одязі припускають ширину краватки 8,2 см (можливі варіанти від 7 до 8,9 см).
Краватка здатна і візуально підкоригувати фігуру. Все традиційно: для високих і худих – горизонтальний малюнок, для невисоких струнких – вертикальний або однотонний, для високих і повних – великі краватки з вертикальним малюнком або чітким геометричним орнаментом, маленьким і пухким, – дрібний строкатий малюнок або вертикальна смужка.
Якщо коротко сформулювати правило сполучуваності краватки з сорочкою і костюмом, вийде ось що: краватка і решта предметів туалету не повинні бути дуже контрастними – або яскравий костюм або сорочка і однотонна краватка, або яскрава краватка і однотонний костюм і сорочка. При цьому структура тканини костюма повинна бути подібна до структури краватки: тонкий літній костюм – шовкова краватка, зимовий шерстяний костюм - краватка з щільнішої шовкової тканини або шерсті. Сорочка і краватка не повинні зливатися, але і зовсім світлу краватку не треба одягати на темну сорочку. Все просто, головне, щоб виглядало гармонійно.
Традиційно існують два види тканин, з яких виготовляють краватки: жоккардова матерія і шовк. Сучасні технології дозволяють модельєрові запроваджувати в життя найбожевільніші ідеї, поєднуючи три-чотири фактури одночасно.
У сучасній чоловічій моді спостерігається цікава тенденція: так, якщо костюм ще може бути яскравим, то краватка до нього обов'язково повинна бути стриманою. Малюнок і структура сорочки, піджака або костюма повинні або в точності співпадати, або відповідати по стилю краватці.
А ще останнім часом супермодними вважаються краватки авторські, розписані майстрами в техніці батик. Але треба визнати, що така краватка ще не до кожного костюма підійде, адже в зовнішності як чоловіка, так і жінки все повинно бути гармонійне.
Зав'яжемо вузлик?
Пратт – найпростіший спосіб для вузького застебнутого коміра сорочки.
Четвертний – досить легкий довгий і прямий вузол для стандартних комірів. Винайдений в Англії в кінці XIX століття.
Віндзор – об'ємніший і ширший трикутний тугий вузол для комірів, що широко розходяться. Досить складно виконується, ще важче запам'ятати послідовність дій. Винахід цього вузла приписується герцогові Віндзорському, відрікся від англійського престолу для одруження на розведеній американці.
Напіввіндзор - спрощений варіант Віндзора, середній (по ширині) симетричний трикутний вузол для стандартних комірів. Добре виглядає і не вимагає стільки часу і вправності, як Віндзор.
Трохи терпіння, час і вправність – і ви майстерно зав'яжите будь-який з цих вузлів, а, можливо, придумаєте і що-небудь новеньке. Можна зробити нічого непідозрюючому коханому сюрприз і в один прекрасний ранок зав'язати цей забавний аксесуар на могутній шиї вашого обранця. Ось побачите, йому буде дуже приємно! Але не варто перетворювати зав'язування краватки коханому в звичку – інакше свято може стати повсякденністю.
Переклад: весільний портал Пара молода
27.02.2010