Весільні сукні ТМ Хадасса (Hadassa)
 








Art Clinique - клініка дерматології та косметології
 
  
 
◄ Попередня  

Нерозірваність подружнього зв’язку



В навчанні Церкви подружжя являється як завіт і св’яте таїнство, через що не підлягає розірванню жодною людською владою. Спробуймо розглянути деякі біблійні фрагменти які трактують про подружжя.

У книзі Буття написано: І створив Бог людину на свій образ; на Божий образ сотворив її; чоловіком і жінкою сотворив їх. ( Буття 1. 27 ). Так то полишає чоловік свого батька й матір і пристає до своєї жінки, і стануть вони одним тілом. ( Буття 2. 24 ). Як можна зауважити в самому сотворіння міститься покликання людини до подружнього життя. В Біблії ідея завіту стосується відносин між Богом та людьми. Ініціатива укладення союзу завжди виходить від Бога. То Бог уклав завіт на горі Синай з Ізраїлем. ( Вихід 19; 24, 8; в Строму Завіті знаходиться багато віднесень завіту ). Умови того завіту були прийняті вибраним народом і наслідком його укладення був обов’язок визнання і дотримання Божих заповідей. Саме подружжя є прирівнюване до такого завіту, а тривалість і не розірваність подружжя має символізувати незмінність Божої любові до людини.

“Що, отже, Бог получив, людина хай не розлучає.” Такий наказ ми можемо прочитати на сторінках Євангелії. Зв’язок чоловіка з жінкою є реалізацією завіту укладеного з Богом, який має таку саму природу як відносини між Богом і Його народом, Ісусом та його Церквою. Саме тому не може бути розірваним. Євангелист Матей придставив нам правду про не розірваність подружнього зв’язку в описі сцени, коли то фарисеї запитали Ісуса: “ Чи можна чоловікові відпустити свою жінку з якої будь причини?” Він відповів їм: “ Хіба ви не читали, що Творець від початку створив їх чоловіком і жінкою, так що вони не будуть більше двоє, лиш одне тіло. Що, отже, Бог получив, людина хай не розлучає.” ( МТ. 19. 3 – 6 ). Але вони запитували Його дальше: “ Чому ж тоді Мойсей звелів дати розвідний лист і відпустити її? “ А він сказав Їм: “ Задля жорстокості сердець ваших Мойсей дозволив вам відпускати жінок ваших; спочатку ж не було так. А я кажу вам: Хто відпускає свою жінку - за винятком розпусти – і ожениться з іншою, той чинить перелюб; і хто ожениться з розвідкою, чинить перелюб.” ( Мт. 19. 7 – 9; пор. Мк. 1 -9 ; Лк. 16. 18; 1 Кор. 7. 10 – 11; Рим. 7. 1-3 ). Із слів Ісуса виникає, що подружній зв’язок не можна розірвати з якого небуть приводу.

Ще в одному фрагменті Євангелії Матея можна прочитати, що Христос в своїй нагірній проповіді говорить такі слова у відношені до подружжя: “ А я кажу вам: Хто відпускає свою жінку, - хіба у випадку розпусти, - той робить з неї перелюбку; і хто взяв би розведену, чинить перелюб. “ (МТ. 5. 31 – 32 ; пор. МТ. 19. 9). Певні труднощі в інтерпретації тексту спричиняє застереження Матвія яке стосується слів “ хіба у випадку розпусти”. Ці слова наштовхують на висновок, що Христос дозволив на віддалення віроломної дружини у випадку учинення нею перелюбу, тому у цих словах деякі вбачають виняток з під принципу не розірваності подружнього зв’язку. Чи такий погляд являється слушним? Інтерпретація того тексту як і його тлумачення з єврейської мови вказує на те, що використання терміну “ розпуста “ є невластивим. Йдеться про неважний подружній зв’язок.

В інших текстах Св’ятого Письма не розірваність подружнього зв’язку не підлягає сумніву. Апостол Павло в Листі до Корінтян написав: “ Одруженим же наказую не я, але Господь: Жінка нехай не розлучається від свого чоловіка; коли ж розлучиться,нехай зостанеться незаміжня, або нехай помириться з чоловіком, - а чоловік нехай не відпускає жінки! “

Автор: Устим Дябло, спеціально для порталу "Пара молода"




01.12.2009              сьогодні 1, з початку місяця 27, всього 4830



◄ Попередня  





Про нас       Реклама       Весільний Раут

2006-2018 «Пара молода» - каталог весільних послуг України. Розробка сайту: vlasne.info