Банкетний зал Сюрприз
 








Медичний центр Кліеіка професора С. Хміля м. Тернопіль

  
 
◄ Попередня   Наступна ►

Новий Avensis для зразкового сем’янина



У нашій країні сегмент середньорозмірних седанів постійно зростав впродовж трьох, що передували кризі років, і Avensis був його беззастережним лідером. Надійність, практичність і зручність створили репутацію моделі, не дивлячись на відносну безликість.

Нова Toyota Avensis разюче відрізняється від моделі колишнього покоління. Якщо раніше Avensis володів коректним, але малопримітним дизайном, то нинішній, третій, виглядає набагато яскравіше і виразніше за попередника. Японський концерн зробив ставку на стиль і престиж, «нафарширувавши» середньорозмірний седан електронікою.

У дизайні Avensis застосовані нові прийоми. Капот вигнутий над передньою частиною автомобіля. Бампер під гострим кутом вирушає вперед, і в нього втоплені широко розкриті фари. "Обличчя" машини вийшло вельми виразним. Не менш вдалою вийшла і корма, що нагадує про іменитіших родичів - седанах марки Lexus. Нетипово виконано бічне скління. У кожних дверях є по маленькій кватирці. Спереду вони вийшли сліпими і разом із стійками розширюють невидиму зону. Плюс такого рішення - основні стекла до кінця опускаються в двері.

Новий Avensis як і раніше збирається на заводі у Великобританії, але на відміну від попередника типів кузова два: седан і універсал. Хетчбека більше не буде. На тест ми отримали топову комплектацію з 2-літровим мотором і варіатором. Ціна такої машини - близько 290 тисяч гривнів.

За таку значну суму покупець отримує машину, яка в багатьох параметрах не поступиться конкурентам з сегменту преміум. Наприклад, джойстик для електричного регулювання керма в двох напрямах або великий сенсорний екран. З його допомогою можна управляти аудіосистемою, знімати дані борткомпьютера, він використовується для навігації і як екран для камери заднього вигляду. Програмне забезпечення перекладене на російський. Перекладачам залишилося осилити лише розділ "обслуговування автомобіля".

Салон оброблений добротно, жодних претензій до якості матеріалів. У інтер'єрі вдало поєднуються пластики з однаковою текстурою, але різною жорсткістю. Зроблено приємне підсвічування салону, приладів і кнопок. Задні вікна забезпечені шторками, які вдало замінять тонування. У салоні знайдеться куди пристроїти телефон, пляшку з водою, CD і інші дрібниці.

Проте не обійшлося без недоліків. Короткуватими здалися подушки крісел. У поїздках по місту це можна не відчути, але через пару годин у дорозі втомлюються ноги. І якщо спереду ще можна пограти налаштуваннями крісел і влаштуватися більш-менш зручно, то ззаду трохи гірше. Не дивлячись на простір в області колін і плечей, сидіти тут незручно. Коротка подушка розташована низько, у результаті коліна дивляться вгору.

Японські автовиробники відомі своїми системами трансформації салону. І "європейський" Avensis не став виключенням. Натисненням кнопки задній диван складається по частинах в пропорції 1/3 і 2/3. У підлокітнику є люк для лиж або інших довгомірів. Багажник вельми об'ємний, а під днищем повноцінне запасне колесо.

У дорогих комплектаціях машина заводиться кнопкою, таку ж можна побачити в "Лексусах". Звук мотора в салон майже не потрапляє. Седан має відмінну шумоізоляцію.

Управління "Авенсісом" не напружує водія. Набирати швидкість, перестроюватися, гальмувати або паркуватися - все це дається дуже легко. Навіть новачкові буде нескладно акуратно припаркувати автомобіль. Окрім парктроніків контролювати рух заднім ходом допомагає відеокамера. На дисплеї немає траєкторних ліній, що показують, куди поїде машина при теперішньому положенні керма, але чіткість зображення на висоті.

Дволітровий мотор (152 л.с.) і коробка-варіатор беззаперечно слухаються один одного. Розгін відбувається плавно і без щонайменших ривків. Якщо не дивитися на екранчик, здогадатися про номер віртуальної передачі навряд чи вдасться - та і чи варто вгадувати, раз все так ладно працює?

Думаю, не потрібно. Як і не варто намагатися їздити в спортивному стилі. Лише на перший погляд Avensis претендує на звання спортсмена. Так, у нього є кнопка "Спорт", що підвищує обороти, на яких працює двигун. Є підрульові перемикачі передач, за які інколи чіпляються пальці. А ще можна відключити систему стабілізації (вона автоматично включиться при швидкості 60 км/ч).

Не дивлячись на такий арсенал, "Авенсісу" підійде приставка "сімейний", але ніяк не "спортивний". І це виражається не лише в 10-секундному розгоні до "сотні", але і в поведінці машини на дорозі. Стабільному і розміреному.

Будь-які дії водія контролює потужний електронний захист. Якщо потрібно терміново зупинитися, водієві допоможуть ABS, система розподілу гальмівного зусилля і допомоги при екстреному гальмуванні. При різких маневрах на швидкості знос або занос виправить система курсової стійкості, що працює разом з електропідсилювачем рульового управління і антипробуксовочною системою. Новий Avensis обладнаний засобами активної і пасивної безпеки останнього покоління. На додаток додаються сім подушок безпеки в базовій комплектації.

Отже, Avensis - це добре упакований, надійний і безпечний автомобіль. У нім немає яскравості, і він не створює особливого настрою. Це автомобіль для порядного сім'янина - для того, хто хоче їздити і жити довго і безпечно. І готовий платити за це чималі гроші.

Автор: Фёдор Буцко
Джерело: Интернет-газета Дни.Ру






18.12.2009              сьогодні 1, з початку місяця 25, всього 3896



◄ Попередня   Наступна ►





Про нас       Реклама       Весільний Раут

2006-2018 «Пара молода» - каталог весільних послуг України. Розробка сайту: vlasne.info