Весільні сукні ТМ Хадасса (Hadassa)
 









  
 
◄ Попередня   Наступна ►

Олена Даць: «Мода – це прикладне мистецтво. Це те, що оточує твоє життя і тебе»



Одяг від Олени Даць – це не лише довершеність форми і змісту, закладеного в елементи колекції, а й зручність і комфорт, про які завжди дбає дизайнер. Хоча й Олена говорить, що у її новій колекції забагато творчості, однак ця творчість і мистецький політ даруватимуть тим, хто носитиме цей одяг на щодень гарний настрій та емоції. 

Нещодавно Ви повернулися з Парижа, де проходив салон «LeSHOWROOM». Які враження привезли з собою?
Море вражень і пусту валізу (усміхається). Для мене ця поїздка дуже важлива, саме там я бачу те, заради чого я це роблю. Цікаво побачити, що роблять інші, відчути ту атмосферу, поспілкуватися і проникнутися тими тенденціями, що сьогодні панують на світовому ринку моди і дизайну. Дуже корисно подивитися збоку на те, що відбувається. Це допомагає правильно розставляти акценти у власних моделях.

Які тенденції зараз у модній індустрії? Що домінує: простота чи, навпаки, насиченість деталями?
Сьогодні індустрія моди переживає певною мірою кризу, розгубленість. Кожен дизайнер трактує сьогоденні модні віяння по-своєму. Неможливо однозначно відповісти щодо простоти чи палітри кольорів. Одні дизайнери й далі спрощують техніку пошиття, силуети, обирають простіші тканини. Інші ж, навпаки – надають перевагу деталям. Коли дивитися на це з професійно-комерційного погляду, то, звичайно, відшивати колекцію першого ґатунку на продаж набагато простіше, аніж ускладнену деталями і цікавими елементами.

А чого сьогодні потребує жінка від одягу?
Я впевнена, що не лише жінка, а й людство загалом рано чи пізно потребуватиме не просто одягу, а мистецтва в одязі. Мистецтва, висловленого у тканині, крої, моделі.

У Вашій новій колекції більше емоцій і мистецтва чи все-таки практичності і комерційного складника?
Думаю, мистецтва деякою мірою забагато, однак я все-таки перебуваю десь посередині між мистецтвом і масовим виробництвом. Це дає мені змогу створювати не просто одяг, а одяг з настроєм, характером і життєвою історією.

Яку колекцію Ви презентували у Парижі? Як би Ви її описали?
Це колекція одягу «Весна-літо 2009». Вона трішки інфантильна. Тут переважають світлі тони, білі, бежеві кольори. Надихнула мене на колекцію форма фетрових капелюшків, яка і дала ідею для вже сформованого відкату рукава і болеро. Це змінило технологію виготовлення одягу, створило інший спосіб моделювання.
А ще – сама весна, Великдень – час природного оновлення, відродження і краси. Сьогодні у повітрі витає дух песимізму, розчарування, хочеться додати фарб, змінити щось одягом, настроєм від образу, створеного тобою. Відродження, весняно-легкий настрій – саме це найкраще характеризує нову мою колекцію.

Ще однією деталлю покрою у Вашій новій колекції є крій тканини по квітці. Що саме розкриває ця технологія?
Такий крій дає змогу підкреслити чуттєвість, ніжність, легкість і прозорість тканин. Це дарує рівновагу і комфорт, чарівність і свободу.

Разом із легкими та світлими тонами тканин у колекції домінує писанка, фрагмент орнаменту, що має своє логічне продовження у наступній сукні та і окремому аксесуарі – капелюшку і купальнику. Про що саме говорять ці деталі?
У символіці великодніх писанок заховано енергію життя і відродження, весни – у крої, у швах і виточках, у фетрових витинанках. У колекції використано різні тканини – від прозорого шовку до кашеміру. Оскільки весна починається не у квітні, коли все цвіте і буяє зеленню, а у лютому, після танення снігу. Жінка вже тоді потребує внутрішнього оновлення, гармонії із зовнішнім світом, усвідомлення себе прекрасною. Саме такий настрій і задум має колекція, яку ми представили на Українському тижні моди, такою хочу бачити українську жінку на вулицях Львова, Києва і навіть за кордоном.

Отже, Ви створюєте не лише одяг, а й настрій?
Так (усміхається). Є два моменти, які дають змогу так стверджувати. Нещодавно отримала листа від своєї клієнтки, яка є почесним консулом Франції у Ліоні. Вона пише: «Ти мусиш робити те, що робиш, бо ти даруєш мрію багатьом жінкам». Такі слова додають натхнення і сили створювати нове.
Другим моментом є крій і кольори, вони додають впевненості і насиченості життю. Саме ці складники гарного настрою спонукають змінити зачіску, піти на вечірку чи в театр, розвіятися, дати собі можливість розслабитися, відпочити. Ця колекція змушує жінку бути активною, у центрі уваги і при цьому мати неперевершений вигляд і настрій.

Як почуватиметься жінка в одязі з Вашої нової колекції?
Зранку, прокинувшись, вона, ще не усвідомлюючи, який у неї настрій, дивиться у вікно і вже знає, що сьогодні вона одягне саме цю сукню і матиме саме такий легкий і веселий настрій, як тканина, з якої пошита сукня. Вона знатиме, що після робочого напруженого дня на неї чекатиме подруга у кав’ярні чи друзі на вечірці. Її настрій змінюватиметься разом із довжиною виробу і його рукавів. Саме завдяки цій моделі в неї буде настрій іти на роботу, працювати в очікуванні гарного вечора.

Чи не задумувалися Ви про колекцію весільних суконь?
Насправді – ні, оскільки це дуже особисте. Я не можу робити з людських почуттів конвеєр.

Автор: Тетяна БУРДЕГА
Джерело: весільний журнал
«Наше ВЕСІЛЛЯ»




19.12.2009              сьогодні 1, з початку місяця 14, всього 5617



◄ Попередня   Наступна ►





Весільним підрядникам: Про нас  |  Реклама  |  Вхід / Реєстрація

2006-2018 «Пара молода» - каталог весільних послуг України. Розробка сайту: vlasne.info