Весільні сукні ТМ Хадасса (Hadassa)
 









  
 
◄ Попередня   Наступна ►

ІГОР РОМАНЕЦЬ: „Перукар – творець успіху (і невдач) своїх клієнтів”




Тема зачісок та стрижок вже так давно експлуатується глянцевими виданнями, що видається цілком вичерпаною. А дарма. Адже перукарська індустрія не розслабляється ніколи. Вона завжди пропонує споживачам щось нове і, зрештою - краще. Що саме на часі сьогодні, нам люб’язно погодився розповісти тренер, топ-стиліст т. м. LONDA, власник авторизованої школи та мережі перукарських салонів Ігор Романець.

Наша зустріч відбулася одразу після туру семінарів RomEstGroup у Запоріжжі і Донецьку.

Ігор Романець. Власник авторизованої школи та мережі перукарських салонів - Що нового сьогодні у стрижках: техніці, тенденціях?
Найактуальнішим в нашій роботі і професійному розвитку є індивідуальний підхід до кожного клієнта зокрема, зважаючи на зміни в сучасному світі. Ця тема обновилася тепер в більш обдуманих, чіткіших правилах фарбування і стрижки. Сучасна перукарська індустрія змінила ставлення до волосся, інструменту, косметики. Тому перукар повинен досконало освоїти косметичний ринок, оволодіти інноваційним професійним продуктом. Таким чином, є можливість якісно підготувати волосся до стрижки, досягти ідеального стану для складнішої за технікою роботи. Змінилась також техніка зрізів. Майстер працює не лише з формами, а й з текстурами. Є так-звані технології доведення чи персоналізації. Застосовують для цього спеціальний інструмент, який «відрізняє» в пасмі здорове та пошкоджене волосся і видаляє посічені кінці. Така стрижка досить складна за технікою, займає більше часу та відповідно коштує. Тим не менше, клієнти наших салонів прагнуть отримати повноцінні послуги. Висококласну роботу видно здалеку.

- І за якими ознаками це можна побачити?
Останнім часом я взяв за звичку порівнювати якість стрижки з автомобілями. Що цікаво - не потрібно якоїсь особливої кваліфікації, щоб визначити вартість автівки. Парадоксально, але на оцінку статусу авто найбільший вплив має робота дизайнерів. Аналогічно і робота перукаря впливає на сприйняття клієнта салону оточуючими. І мова йде не лише про те, що стиль зачіски відображає стиль життя людини та до якого салону вона ходить. Це також відбиток її сприйняття світу, ставлення до себе та навколишнього. Саме тому сучасний перукар просто приречений на постійний розвиток власної індивідуальності як фахівець і як частинка Всесвіту…

- Довге волосся тепер також ознака немодності?
Мають значення ваші відчуття комфорту. Допустима довжина волосся залежить, по-перше, від його якості. Коли перукар відчуває необхідність «ампутувати» негативну енергетику знищеного («мертвого») волосся, то часто переконує клієнта на стрижку. І навпаки – побачивши якісне і здорове волосся, майстри відчувають до нього своєрідну «професійну любов» і, як правило, відмовляють клієнта від стрижки. Просто приводять зачіску в порядок…

- І якщо таки дуже хочеться постригтися, клієнт тікає до іншого майстра...
Фахівець працює під те, що йому дозволяє стан волосся. Якщо ви обслуговуєтесь у спеціаліста із досвідом і у вас є певний ступінь довіри до нього, то варто йому довіритися. Разом з тим, в жінок, та й чоловіків, все-таки є потреба змінюватись, тобто коректувати власне енергетичне наповнення.
Кожен перукар здебільшого вдосконалюється в одному напрямку, бо насправді його «зв’язує» власний рівень естетики і культури. Тому це добре, коли клієнт час від часу, так би мовити, „мігрує”.

- Про яке таке „енергетичне наповнення” ви щойно говорили?

Відвідини салону – процес емоційний. Майстер та клієнт на рівні дотику «тіло до тіла» обмінюються енергіями. У своїй практиці я нерідко помічаю не лише позитивні емоції після салону, а зміну поведінки і навіть постави клієнта. Це є ознакою психологічних змін. Саме за таким енергетичним наповненням люди йдуть до салону краси. Освічений перукар завжди веде свого клієнта вперед і сприяє його успішності. Тому я маю тверде переконання: «перукар – творець успіху (і невдач) своїх клієнтів». На жаль, не всі клієнти розуміють реальну вартість послуг доброго майстра і тим самим прирікають себе на імідж «продавщиц буфета». Я не є прихильником подібних висловів, але недавно на нашому семінарі в Сумах ця фраза, кинута з залу, реально допомогла мені «поставити» перукарську аудиторію на шлях розуміння проблем творення і сприйняття психології іміджу.

- Інша Ваша аудиторія – учнівська – встигає за курс навчання у Вашій школі опанувати усі ці тонкощі?
Ми кажемо чітко: сучасна перукарська наука стала достатньо складна. Протягом шестимісячного курсу навчання учні освоюють лише основи стрижки та персоналізації. Одночасно хочу наголосити – є речі, яким не можливо навчити і «вкласти в руки» одразу. Мова йде про так звані відчуття тонких матерій. Ці речі приходять до майстрів, які володіють великою душею і досвідом. Ця професія змушує постійно розвиватись і вдосконалюватись. Тому для перукарів з досвідом ми проводимо семінари, курси підвищення кваліфікації.

- Як щодо наповнення кольорового? Які відтінки зараз в моді?
Людство повертається до істинних цінностей, бо все, дане природою і Богом – досконале. Але не можна сказати, що ця природність – це така собі простота. Ні. Ідеї беруться з природи. Погляньте уважно на осінній лист. Він ніколи не буває однотонним. У ньому проглядаються вкраплення, прожилки. Тобто зараз при фарбуванні ми вибраний тон доповнюємо. Може бути додана нижча вібрація від основного відтінку, вона йде як основа, підкладка. На основі цієї підкладки вже «читається» наш вибраний колір. В середину волосяної маси можуть бути додані переливи, вкраплення…

- А блондинки – це сонячна природність?
Так, якщо всі передумови закладено природою. Проте досить часто дівчата не усвідомлюють цих речей і, задивляючись на рекламу, мріють стати ефектними блондинками. Багато з них не розуміють, на скільки від цього може «втратити» їхнє лице. 17-річні стають 35-річними і дійсно на рівні менталітету сприймаються як працівники «совкових прилавків». Блондор (порошок) – продукт, який найбільш агресивно висвітлює волосся, знищуючи природні або косметичні пігменти. Це означає, що волосина інтенсивно зневоднюється. В умовах професійного салону такого не відбувається. Після блондування перукар зобов’язаний запропонувати технологію пастельного колорування. При цьому втрачені природні компоненти заміняються косметичними. Цей процес на стільки активно відновлює вологу у волосині, що ми самі щоразу дивуємося оновленою живою енергетикою сяючого волосся. Через сучасний стан екології фарбування і тонування стало зараз необхідністю. А теперішній професійний продукт дозволяє не просто змінити чи відкоректувати колір, а й наситити волосся необхідними компонентами і надати «живої» енергетики за рахунок додаткового зволоження.

- На скільки добре володіють подібними технологіями українські майстри?
Українські майстри ростуть, вони є фахівцями світового рівня. Наші салони відчутно відрізняються за рівнем якості фарбування і стрижки. На сьогодні в професійних журналах вітчизняні роботи стали реально кращі від закордонних, а майстри манікюру та візажу досягли рівня творців світових ідей. Взагалі, українці – скарб. Просто світ про це лише починає здогадуватись…

Автор: Валерія Климчук.
Джерело: весільний журнал "
До і після ВЕСІЛЛЯ".




21.05.2010              сьогодні 1, з початку місяця 22, всього 9318



◄ Попередня   Наступна ►





Весільним підрядникам: Про нас  |  Реклама  |  Вхід / Реєстрація

2006-2018 «Пара молода» - каталог весільних послуг України. Розробка сайту: vlasne.info