Банкетний зал Сюрприз
 








Медичний центр Кліеіка професора С. Хміля м. Тернопіль

  
 
◄ Попередня   Наступна ►

Саша Дергоусова: «Щоб розвивати весільний ринок – потрібно навчитися взаємодіяти»



Її авторитет у світі весільного бізнесу безсумнівний. Весільному агентству її імені довіряють організацію свого свята селебретіс. А її школу та тренінги прагнуть відвідати не лише початківці весільної справи, але й уже досвідчені колеги по цеху. Тому що Саша Дергоусова не просто має за плечима вагомий досвід, але ще й ділиться ним легко, відкрито та щиро. У чому «Пара молода» мала нагоду пересвідчитися у Львові на освітньому проекті Ukrainian Wedding Lab. І, звісно, ми поспілкувалися із Сашою в перерві між заняттями…

Саша Дергоусова
Проект Ukrainian Wedding Lab – вашого авторства. Як народилася ідея проведення такого навчання у регіонах?
Першою, з ким я обговорила цей задум, була редактор журналу Wedding Тетяна Аршинник. І вона мене підтримала. Я сказала, що вважаю подібний захід дуже корисним для ринку. Адже шкіл для весільних організаторів на сьогодні є дуже багато. І у виборі «своєї» важко зорієнтуватися. Тож я запропонувала вибрати у кожному сегменті весільного ринку кращих. Сформувати з них команду тренерів і поїхати навчати у регіони.

Як ви вибирали спікерів для інтенсиву?
Це було нескладно! Адже ми всі співпрацюємо разом і чи то є об’єктивним, чи суб’єктивним, але для мене вони кращі. Саме тому я запропонувала їм – і вони всі відразу підтримали ідею. Так сформувалася команда Wedding Lab. з п’яти спікерів: весільний організатор, флорист, декоратор, відеограф, фотограф і ведучий.

Тобто головний задум був у тому, щоб слухачі курсу отримали комплексну інформацію від різнопрофільних спеціалістів?
Так. Бо якщо ми хочемо розвивати ринок в цілому, то треба навчитися взаємодіяти усім учасникам організації весілля. Відсутність роботи у команді – мабуть, найважливіша проблема на сьогодні.

А які ще проблеми весільного ринку вам вдалося виявити вже під час Wedding Lab.? Отримуючи зворотній зв'язок від учасників, наприклад, львівського заходу?
Якихось супер-проблем ми не виявили. Просто є певні регіональні особливості. Так, на західній Україні часто флористом, організатором і декораторам є один і той самий виконавець. У Києві, Харкові такого немає.
По-друге, тут адміністратори локацій, ресторанів диктують свої умови. Це дивно для мене. Вважаю, вони мають бути більше орієнтовані на клієнта, бути відкритими до співпраці з організатором. Адже організатор – це та людина, яка приводить їм клієнта, допомагає заробляти гроші.
По-третє – це як організатори планують кошториси: відсутність чітких алгоритмів, обґрунтованість цін, прогнозування витрат тощо.
Саша Дергоусова
Та окрім вирішення конкретних питань, ви також позиціонували проект як соціально важливий…
Коли проект стартував, ми поставили собі за мету розвиток ринку загалом. Тому що я вважаю, що кожен українець може впливати на розвиток країни своїм власним шляхом. Якщо я роблю гарну організацію весіль – це теж частина України, частина українського ринку. Зараз такий час у державі, коли соціальна відповідальність кожної людини – важлива. Сидіти і казати «від мене нічого не залежить» – це дуже слабка позиція. І якщо кожен з нас почне робити щось трошки гарніше, соціально відповідальне – то це буде дуже великий внесок у розвиток країни в цілому.
Для кожного професіонала, який досягає певного рівня, ділитися своїм досвідом – це абсолютно нормально.

Але ви справді ділитеся такими професійними секретами… Не шкода?
Ні. Кожен, хто приїжджає в мою школу, по завершенню курсу каже: «Саша, ти нас здивувала. Ми не очікували, що ти так справді ділишся досвідом». Я все розказую, все, що знаю. Я не можу утримати ці знання. Вони все одно вчаться по моїм роботам, читають мої статті. Але переймають це все як самоучки. А можуть заплатити за цей досвід – і отримати його структуровано, підняти свій рівень якісно.
Взагалі, за останні роки український весільний ринок дуже піднявся. Якщо раніше мені треба було доносити до людини, що весілля має бути стильним. То тепер я відкриваю журнал і бачу багато стильних весіль. З одного боку це тішить. Але з іншого – я знаю, що є багато непрофесійних організаторів, які просто навчилися робити красиву картинку завдяки декораторам. І наречена коли вибирає вже не знає, хто насправді профі, а хто просто гарно сфотографував.

То можливо ви дасте фахові поради нареченим, читачам «Пари молодої», як правильно вибирати свого весільного організатора?
Перше: в жодному разі не треба обирати за ціною. Це 100%. В кожному сегменті є ціна, яка не дуже відрізняється у різних виконавців. Розмір розбіжності у вартості не має бути більшим 10-15%. Якщо різниця 40-50%, то розумна людина має задати собі питання: «В чому секрет?». Наречені мають розуміти, що за дуже дешевими послугами стоїть дуже погана якість.
Друге – правильно оцінюйте фото робіт. Якщо ви бачите один маленький стіл, сфотографований з різних ракурсів – то ця агенція не робила великих весіль. Так само з відео. Не зачаровуйтесь загальним враженням: музикою і картинкою. А звертайте увагу на деталі, зміст весілля, сценарій, наповнення.
Третє – це ваші враження від особистої розмови з організатором. Як людина розмовляє, суть її меседжів, чи імпонує вона вам чи ні.
І четверте – це репутація. Але дослуховуйтесь до відгуків саме наречених, яким це агентство робило весілля. Адже недобросовісна конкуренція також має місце і деякі відгуки можуть бути просто чиєюсь вигадкою.

Текст: Валерія Климчук, весільний портал Пара молода




01.09.2015              сьогодні 2, з початку місяця 25, всього 1746



◄ Попередня   Наступна ►





Про нас       Реклама       Весільний Раут

2006-2018 «Пара молода» - каталог весільних послуг України. Розробка сайту: vlasne.info