Весільні сукні ТМ Хадасса (Hadassa)
 








Art Clinique - клініка дерматології та косметології
 
  
 
◄ Попередня   Наступна ►

Семінар для наречених



«СЕМІНАР для НАРЕЧЕНИХ»
відбудеться 16 лютого 2014 року
м. Луцьк, пр. Соборності, 18, офіс агенції «Family»

 
Семінар для наречених м. Луцьк. Організатор навчання весільна агенція «Family»

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ:

 1.    Організація весілля – жіночий та чоловічий погляди:
-  як знайти компроміс;
-  розподіл обов’язків;
-  толерантне вміння відмовити всім охочим порадити та допомогти.

 2.    З чого розпочинається підготовка до весілля?
Правильно, з бажання двох людей поєднати свої долі.
Добре, бажання є, гучна пропозиція руки і серця також мала місце бути. А далі куди бігти?

Нікуди бігти не потрібно!!! Перша помилка більшості майбутніх  наречених – бажання зробити все швидко, тут і зараз, при цьому марно витративши якомога більше грошей, нічого ще не зробивши.

Пам’ятайте, дезорієнтація через незнання – Ваш головний ворог!

Перше, що Ви повинні зробити – правильно спланувати підготовку до весілля. І саме цьому я навчатиму Вас.

 3.    Що таке сценарій весілля і сценарний день (графік весілля)
Це два різних поняття, функціональність яких теж різна. Повірте, Вам не знадобиться багато часу, щоб скласти графік весілля, але щоб самостійно зробити це правильно, знадобиться як мінімум роки три.

Я так розумію, у Вас немає стільки часу? 

 4.    Скільки коштує весілля? — Улюблене запитання наречених
Уявіть собі, приходите Ви в будівельну компанію, щоб замовити будівництво будинку «під ключ», і кажете:

«Доброго дня, мене звати, Ірина. Я хочу, щоб Ви побудували мені будинок. Скільки це буде коштувати?»

Лише Ви знаєте, яке весілля Ви хочете, скільки гостей бажаєте запросити, які квіти Вам подобаються найбільше, де Ви хочете проводити церемонію одруження, і т.д. І поки Ви самі не зорієнтуєтесь у власних бажаннях та можливостях, ніхто не зможе дати відповідь на Ваше улюблене запитання «скільки коштує весілля?» 

Ми навчимось правильно складати Весільний бюджет, який складається усього з п’яти пунктів – Ви будете здивовані, наскільки усе просто…

 5.    Вибір банкетної зали або майданчика
Знаю-знаю… У нашому місті їх усього 5, з них 3 хороших, з чого тут обирати? Це як у пісні «Не мы вибираем – нас выбирают…».

Це Ваш день, і усе має бути ідеальне, в тому числі, і місце проведення, обране із врахуванням кількості гостей, тематики весілля, домінуючого у оформленні кольору, і, що не менш важливо, атмосфери та рівня закладу.

Надто часто адміністратори ресторанів нагадують виховательку з дитячого садочку або буфетницю з фільму «Королева бензоколонки»…

Але, що цікаво  - їх перетворення відбувається  у день весілля, а не в день бронювання закладу.

Також я розкажу Вам, як правильно скласти меню для бенкету, який розрахунок прохолоджуючих та спиртних напоїв на одну особу, та відкрию усі «фішки», які так вдало від Вас приховують заклади.

Головне – не кількість, а якість, і вона повинна просто переслідувати Вас.

 Пам’ятайте, ми говоримо про сервіс 21-го століття і саме про Ваше весілля.

 6.   Команда молодості нашої
З місцем проведення весілля усе зрозуміло. З часом реєстрації шлюбу визначились, місце заброньоване, Храм для Вінчання(якщо Ви плануєте це таїнство) також обрано.

Наступним, і мабуть основним, моментом організації буде підбір команди, яка зробить Ваше весілля незабутнім у хорошому значенні цього слова 

Зверніть увагу, я зробила акцент на слові КОМАНДА.

Як не помилитись у виборі:
весільного ведучого;
музичного колективу;
фото-відео студії;
компанії, яка займається оформленням та поліграфією;
флористичної компанії;
піротехнічної компанії.
Де шукати професійних артистів, транспорт чи класного кондитера.


До речі, весільний торт обов’язково повинен мати свою родзинку, непомітну на перший погляд, але без якої весільний торт – не весільний торт, а одна назва. Цікаво, що це? Я Вам розкажу.

! ВАЖЛИВО. При підготовці до весілля не варто забувати про те, що потрібно провести репетицію заходу, на якій ви і познайомите тих людей, які раніше не працювали разом. Інакше на весіллі вони будуть кожен за себе, а це далеко не на Вашу користь.

 7.    Виїзна церемонія.
Сучасні наречені відмовляються від стандартної та конвеєрної церемонії в відділі ДРАЦСу і дедалі частіше запрошують церемоніймейстера провести це дійство на красивій галявині, алеї парку, на території  старовинної садиби або ресторану, де буде проходити бенкет.

У Вашій уяві все гарно і зворушливо: світить сонце, звучить прекрасна мелодія, наречений, хвилюючись, чекає свою кохану біля арки і бачить, як тато, узявши улюблену доньку за руку, веде її до щасливого майбутнього. Саме так усе і повинно бути.

Але, на жаль, як тільки справа доходить до організації подібного заходу, все закінчується безліччю незрозумілих «не можна», «так не буде», «там немає електрики – неможливо підключити мікрофон», «а якщо дощ?» і так далі.

Забудьте, не слухайте нікого! Крім мене, звичайно 

Мрії повинні здійснюватись, і це у Ваших силах.

Так, дійсно, при організації весільної церемонії є безліч питань, знайти відповідь на які здається складно. Ви не знаєте, як все зробити красиво і без проблем – ми ж з дитинства звикли чути, що «це погана ідея, ти цього не зробиш».

Повірте, слова, сказані церемоніймейстером на наших церемоніях, цитуються гостями у привітаннях, мелодія, під яку ви будете летіти до свого щастя, ще надовго залишиться у Ваших спогадах, а обличчя батьків будуть сяяти від щастя і захвату від того, що Ви все-таки змогли втілити мрію в реальність.

8.    Також в програму курсу входять теми, на які не завжди наречені акцентують увагу, але обізнаність в яких дуже потрібна в день весілля:
-  ми навчимося як правильно зав’язувати краватку,
-  разом оберемо стиль і колір вбрання для свідків,
-  я відкрию усі таємниці вибору весільної сукні,
-  обговоримо весільні новинки та розглянемо усі «за» і «проти» американської весільної культури на українському весіллі: Wish-list, Candy-Bar, SDE ролик, книга побажань, доцільність кидання букету та підв’язки,
-  отримаєте чітку та обґрунтовану інформацію про традиційно – обрядову сторону підготовки та проведення весілля,
-  також дізнаєтесь про усі весільні тенденції на 2014 -2015 рр. (мода, стиль, зачіска, макіяж)


З порожніми руками від нас ніхто не піде. Окрім безцінної інформації, кожен з Вас отримає:
1.    Інструкцію по самостійній організації весілля
2.    Посібник для наречених
3.    Весільний планувальник
4.    Гарантовану знижку на одну із послуг весільної агенції «Family» або компаній партнерів
5.    Презентаційний диск

СЕМІНАР для НАРЕЧЕНИХ відбудеться 16.02.2014
за адресою: м.Луцьк, пр. Соборності, 18, офіс агенції «Family».
Детальна інформація та реєстрація на семінар за номером: 
095-580-80-54
https://vk.com/event63878517




11.01.2014              сьогодні 1, з початку місяця 11, всього 3250



◄ Попередня   Наступна ►





Про нас       Реклама       Весільний Раут

2006-2018 «Пара молода» - каталог весільних послуг України. Розробка сайту: vlasne.info