Весільні сукні ТМ Хадасса (Hadassa)
 






 
◄ Попередня   Наступна ►

Ваше весілля мрії: яким буде дозвілля дітей?



Передвесільні клопоти – одні з найприємніших. Адже попереду – подія, про яку ви згадуватимете все життя, переглядаючи неймовірні фотознімки чи відео з того щасливого дня. Але ось хто це миле янголятко на фотознімку десятирічної давності? Невже ваша менша сестричка, адже зараз вона вже студентка. А цей чарівний хлопчик, який веде маленьку білявку за руку позад наречених? Це ж племінники вашого чоловіка…

 Організація дитячого дозвілля на вашому святі: шість пунктів підготовки

Такими спогадами потішаться і самі герої цих фото, які на час вашого одруження були ще зовсім маленькими. Тому так важливо подбати не лише про свої образи наречених, але й продумати роль і вигляд маленьких учасників весільної церемонії. Щоб вони запам’ятали цей день, як чарівне і фантастичне свято, в якому вони теж взяли участь. Щоб вони почувалися затишно та безпечно, - як вдома чи рідному садку. І щоб теж могли порадіти світлинам у вашому весільному альбомі. 

То що, вносимо ще один пункт у свій весільний план – організація дитячого дозвілля на вашому святі?! Знаємо, це нелегке завдання, але, повірте, ваші зусилля варті щирого дитячого сміху та правдивих емоцій. Тому ми готові вам трішки допомогти у цій справі, щоб ви часом не пропустили чогось важливого під час підготовки до свого омріяного весілля. 

Діти на весіллі: шість пунктів підготовки незабутнього свята


1. Важлива місія – підкресліть особливу роль дитини на вашому святі! 

До яких обрядів та заходів можна долучити дітей на весіллі? 
  • тримання шлейфа фати нареченої; 
  • подавання обручок
  • посипання молодят трояндовими пелюстками;
  • побажання нареченим від найменших гостей;
  • участь у конкурсах;
  • відповідальність за кульки, хлопавки, бенгальські вогні;
  • участь у фотосесії. 
До весільних обрядів варто залучати дітей від чотирьох років. Традиційно дівчатка тримають шлейф нареченої, а хлопчики підносять обручки молодятам. Такі завдання – дуже відповідальні, тому треба заздалегідь підготувати малечу до них. Ви можете провести невеличку репетицію напередодні торжества. Наречені обов’язково повинні провести трохи часу з дітьми, щоб ті звикли до них і почувалися затишно. 

Виступи дітей завжди сприймаються на «ура», адже неможливо не посміхнутися, коли маленька крихітка так щиро розказує віршик чи співає пісеньку. Тому, любі батьки, якщо хочете, аби ваші дітки подарували молодятам і всім гостям гарний настрій, дозвольте їм також долучитися до побажань нареченим. Та й дітям це піде на користь, бо вони пройдуть черговий урок публічних виступів. А це гартує характер, впевненість у собі та сміливість. 

Якщо молодята планують залучити дітей до маленької концертної програми, вони повинні дізнатися про їхні таланти та вміння. Ну і звісно, все узгодьте з їхніми батьками. 

Щодо участі у конкурсах, то тут ви можете доручити маленьким гостям розносити подарунки переможцям. Хлопчиків варто зробити відповідальними за кульки, хлопавки, мильні бульбашки. Це буде для них і цікаво, і весело, а дорослі матимуть час на інші справи. 

Всі завдання дітям варто доручати в легкій ігровій формі. Адже вони теж гості і прийшли на весілля розважатися, а не працювати. Проте часто буває так, що дітям стає нудно на весіллі, адже вони дещо по-іншому сприймають цю подію. Залучивши їх до організаційних моментів, ви підкреслите їхню потрібність та важливість у цьому процесі. А ще – не дасте їм нудьгувати!

 Організація дитячого дозвілля на вашому святі: шість пунктів підготовки

2. Святковий одяг – обираємо з любов’ю!  

Програму дій для дітей ми вже склали з вами. А тепер треба підібрати одяг, який не лише доповнить ваш образ наречених, але й відповідатиме тій важливій місії, яку ви доручите дитині. 

Хлопчиків, що підноситимуть обручки, можна одягти у смокінги і  не забути про краватку-метелик. Дівчатка мають почувати себе справжніми принцесами, тому пишні сукні для них – обов’язковий атрибут. Тут варто лише пам’ятати про один момент – одяг дівчаток має гармоніювати з сукнею нареченої. 

Обираючи одяг для дітей, обов’язково зверніть увагу на пору року. Якщо це літо, обирайте легкі і натуральні тканини, щоб дітям не було надто жарко. В холодну пору подбайте про те, щоб дитині було тепло. 

Одяг повинен прикрашати, але при цьому не забуваймо про здоров’я дитини. Ніяких гострих елементів на одязі, тісного взуття чи вузьких штанів – дитині насамперед має бути зручно! 

Щодо образів, то пригадайте весілля принца Гаррі та Меган Маркл – хіба не милі ці чарівні дівчатка-подружки нареченої в мереживних сукнях? Ви можете підібрати щось схоже або ж придумати інші – оригінальні і неповторні образи для маленьких гостей. Гляньте лишень на ці неймовірні фото – у вас можуть бути не менш ефектні, якщо ви трішки постараєтеся! 

3. Дитячий стіл – яскраве та смачне меню! 

Складаючи весільне меню, не забувайте про дітей. Адже їм не підійдуть гострі екзотичні страви, ситні салати, окремі морепродукти та солодощі. Тому беріть нотатник у руки і складайте ще одне меню – дитяче. 

Перш за все вам потрібно з’ясувати, чи діти не мають алергії на окремі продукти. Дізнавшись, що саме їм не можна, виключіть ці продукти з меню. Потім порадьтеся з дієтологом, які страви взагалі не варто включати в святкове дитяче меню. Звісно, все це вимагає чимало часу та зусиль, але ж ми маємо дбати про своїх діток. 

Отож, що найбільше полюбляє малеча? Солодощі – однозначна відповідь. Тому подбайте, аби на їхньому столі було достатньо солодкої, але корисної їжі та напоїв. Малеча із задоволенням наминатиме бутерброди, але вони мають виглядати «по-дитячому». І перші, і другі страви, і закуски – все це має бути тематично оформлене – обговоріть цей момент із поварами. 

Сидячи за окремим столом, діти почуватимуть себе трішки дорослими і самостійними. Ну а гостям це теж в радість, адже дитина не на колінах весь вечір просидить, а в веселій компанії однолітків. 

4. Розваги – найважливіший критерій дитячого дозвілля на весіллі!

Цей пункт – широчезний простір для вашої фантазії та ідей. Дитячий аніматор, спеціальна дитяча зона з найрізноманітнішими іграшками, веселі забавки на свіжому повітрі – можливостей організувати цікаве дозвілля для дітей справді багато. 

Хлопчики залюбки поганяють у м’яча (але наперед подбайте про відповідний одяг для активних ігор). Дівчатка зрадіють розмальовкам та маленьким ігровим палаткам із ляльками. 

Надувний батут, гірки, скакалки, настільні ігри – ще один спосіб порадувати та зайняти малечу на весіллі. А від шоу з мильними бульбашками в захваті будуть навіть дорослі. 

Якщо ви не маєте можливості замовити дитячого аніматора, то варто доручити кільком учасникам весільного свята по черзі глядіти за дітками в ігровій зоні. Адже без нагляду малих веселунів не варто залишати. Це може бути хтось з родини чи близьких друзів, які не відмовляться допомогти вам в цій корисній для всіх справі. 

5. Оригінальні запрошення та подарунки – проявіть креатив! 

Що діти обожнюють, окрім розваг? Подарунки! Тому наречені обов’язково мають подбати по цікаві подарунки та сюрпризи для своїх маленьких гостей. І починати це робити варто ще під час оформлення запрошень для гостей. 

Найкраще придбати для дітей окремі запрошення – з веселими тематичними картинками та яскравим дизайном. Вписавши в запрошення місію дитини на вашому весіллі, ви таким чином підкреслите її важливість. Обов’язково додайте сюди кілька оптимістичних настанов та побажань, що допоможуть дитині якнайкраще виконати доручене їй завдання. 

Подарунки – це найкращий стимул для малечі. Адже гідно витримати весільну церемонію та численні обряди важко навіть дорослим, не те що дітям. Тому маленькі персональні подарункові пакуночки – найкраща подяка дітям за участь у весільному процесі.

Покажіть, як вам важливо подарувати дитині справжнє свято, викликати щирі за захопливі емоції. Окрім чудових спогадів, маленьким гостям залишаться ще й пам’ятні сувеніри та іграшки. 
Особливо вдячні вам за таку увагу до маленьких гостей будуть їхні батьки. І ваше весілля вони пам’ятатимуть, як найкраще, де вони могли побувати з дітьми! 

6. Фотосесія – спогади, які не стирає час…

І ось ще один пунктик із нашого чудового весільного плану для дітей – участь у фотосесії. Після веселих розваг, чудових подарунків та неймовірних емоцій від конкурсів з аніматорами саме час зафіксувати усміхнені личка на фотознімках. 

Долучайте дітей до фотографування на всіх етапах весілля. Адже ви їх для цього гідно підготували: чудовий одяг, неперевершені образи, милі весільні аксесуари та посмішки на все обличчя. Після свята батьки перш за все поцікавляться, а коли будуть готові фотографії. Адже вони хочуть зберегти ці чудові знімки своїх дітей, для яких ви перетворили своє весілля в захоплюючу подію. 

І насамкінець… 

Наречені на весіллі – головні персонажі. А діти – це їхнє найкраще доповнення. Тому успіх весілля багато в чому залежить від того, як ви зумієте організувати дозвілля наймолодших гостей свого свята. Тому беріть на замітку ці шість надзвичайно важливих пунктів, добавляйте сюди ще трохи своїх ідей – і ваше весілля мрії успішно втілиться в життя! 

Весільний портал Пара молода




10.06.2019              сьогодні 2, з початку місяця 20, всього 230



◄ Попередня   Наступна ►





Ви хочете додати вашу компанію в каталог Пара Молода?
Якщо ви весільний професіонал, портал Пара Молода дає можливість, щоб про ваші послуги дізналися тисячі пар,
які готуються до весілля в Україні.

Про нас  |  Вхід / Додати фірму

2006-2019 «Пара молода» - каталог весільних послуг України. Розробка сайту: vlasne.info