Щодня вони роблять майже казкову роботу. Подібно до феї у «Попелюшці», вони допомагають нареченим обрати найкращу весільну сукню. І все у цьому магічному процесі має значення: настрій, емоції, відчуття. Про головні принципи роботи із нареченими розповідає колектив весільного бутіка «Крістел».
Відомо, що успіх роботи будь-якого механізму залежить від гармонійної взаємодії його елементів. Це стосується і роботи колективу, який повинен стати однією командою з єдиною метою, пріоритетами і прагненнями.
Керівник компанії ставить перед собою завдання, на перший погляд нездійсненне - створити згуртований колектив, який готовий працювати не тільки за грошову винагороду, а й заради спільної ідеї та успіху. Це завдання нелегке, оскільки працівники навіть однієї професії мають різні характери, темпераменти, захоплення.
Але це реально… Цим може похвалитись колектив весільного бутіка «Крістел».
«Кожний день я іду на роботу, як на свято, – ділиться продавець-консультант бутіка «
Крітстел» Юлія Рогачук. - Мені подобається спілкуватися з людьми, допомагати нареченим у виборі їхньої сукні, давати поради. Дуже часто в процесі спільної роботи з нареченими ми настільки зближуємось , вони стають нам такими рідними, що інколи ми підтримуємо спілкування в PS-режимі».
Про теплі стосунки із клієнтками-нареченими говорить й інша продавець-консультант бутіка - Мар’яна Ничай: «Стався до людей так, як би ти хотів, щоб вони ставилися до тебе!» - це одне із правил ,якого ми дотримуємося щодня. Ми не розцінюємо людей на потенційних чи не потенційних клієнтів, не змінюємо своє відношення стосовно перспектив покупки… Для нас кожна наречена дорога і наш колектив завжди готовий прислухатися до думки і побажань наших клієнток, давати їм поради та консультації незалежно від обставин».
Та окрім особистих довірливих стосунків зі своїм продавцем-консультантом, кожній нареченій потрібно відчувати, що вона обирає собі сукню у місці, де панує добро і розуміння. Для колективу бутіка «
Крістел» - це звична робоча атмосфера, зауважує менеджер по роботі з клієнтами Оксана Шалига: «Коли я вперше прийшла на роботу у цей колектив, то найбільше мене здивувала дружня атмосфера, розуміння один до одного і справедливість. Думаю, це також дуже важливо у робочому процесі».
З тим, що дружня атмосфера та єдність колективу дуже важливі у робочому процесі, погоджується і власниця весільного бутіка «Крістел» - Мар’яна Миколюк: «Найбільше щастя – це відданий колектив, який вболіває за результати своєї праці, отримує задоволення від своєї роботи і створює хорошу атмосферу для наших дорогих наречених... Дівчатка, я рада, що ви є такі… Дякую кожній з вас за ваш внесок у розвиток салону)))). Найбільш приємно, коли наречені дарують свої позитивні емоції та усмішки,а ми в свою чергу підтримуємо їх своїм досвідом та порадами. Слова вдячності – це найбільша винагорода для нас».