Весільні сукні ТМ Хадасса (Hadassa)
 








Art Clinique - клініка дерматології та косметології
 
  
 
◄ Попередня   Наступна ►

Весільний бутік «Крістел»: «Вибирати весільну сукню потрібно у дружній атмосфері»



Щодня вони роблять майже казкову роботу. Подібно до феї у «Попелюшці», вони допомагають нареченим обрати найкращу весільну сукню. І все у цьому магічному процесі має значення: настрій, емоції, відчуття. Про головні принципи роботи із нареченими розповідає колектив весільного бутіка «Крістел». 

Весільний бутік «Крістел». Дружній колектив салону
Відомо, що успіх роботи будь-якого механізму залежить від гармонійної взаємодії його елементів. Це стосується і роботи колективу, який повинен стати однією командою з єдиною метою, пріоритетами і прагненнями.

Керівник компанії ставить перед собою завдання, на перший погляд нездійсненне - створити згуртований колектив, який готовий працювати не тільки за грошову винагороду, а й заради спільної ідеї та успіху. Це завдання нелегке, оскільки працівники навіть однієї професії мають різні характери, темпераменти, захоплення. 
Весільний бутік «Крістел». Дружній колектив салону
Але це реально… Цим може похвалитись колектив весільного бутіка «Крістел». 
«Кожний день я іду на роботу, як на свято, – ділиться продавець-консультант бутіка «Крітстел» Юлія Рогачук. - Мені подобається спілкуватися з людьми, допомагати  нареченим у виборі їхньої сукні, давати поради. Дуже часто в процесі спільної роботи з нареченими ми настільки зближуємось , вони стають нам такими рідними, що інколи ми підтримуємо спілкування в PS-режимі».
Весільний бутік «Крістел». Дружній колектив салону
Про теплі стосунки із клієнтками-нареченими говорить й інша продавець-консультант бутіка - Мар’яна Ничай: «Стався до людей так, як би ти хотів, щоб вони ставилися до тебе!» - це одне із правил ,якого ми дотримуємося щодня. Ми не розцінюємо людей на потенційних чи не потенційних клієнтів, не змінюємо своє відношення  стосовно перспектив покупки… Для нас кожна наречена дорога  і наш колектив завжди готовий прислухатися до думки і побажань наших клієнток, давати їм поради та консультації незалежно від обставин».
Весільний бутік «Крістел». Дружній колектив салону
Та окрім особистих довірливих стосунків зі своїм продавцем-консультантом, кожній нареченій потрібно відчувати, що вона обирає собі сукню у місці, де панує добро і розуміння. Для колективу бутіка «Крістел» - це звична робоча атмосфера, зауважує менеджер по роботі з клієнтами Оксана Шалига: «Коли я вперше прийшла на роботу у цей колектив, то найбільше мене здивувала дружня атмосфера, розуміння один до одного і справедливість. Думаю, це також дуже важливо у робочому процесі».
Весільний бутік «Крістел». Дружній колектив салону
З тим, що дружня атмосфера та єдність колективу дуже важливі у робочому процесі, погоджується і власниця весільного бутіка «Крістел» - Мар’яна Миколюк: «Найбільше щастя – це відданий колектив, який вболіває за результати своєї праці, отримує задоволення від своєї роботи і створює хорошу атмосферу для наших дорогих наречених... Дівчатка, я рада, що ви є такі… Дякую кожній з вас за ваш внесок у розвиток салону)))). Найбільш приємно, коли наречені дарують свої позитивні емоції та усмішки,а ми в свою чергу підтримуємо їх своїм досвідом та порадами. Слова вдячності – це найбільша винагорода для нас».




16.10.2015              сьогодні 1, з початку місяця 17, всього 2042



◄ Попередня   Наступна ►





Про нас       Реклама       Весільний Раут

2006-2018 «Пара молода» - каталог весільних послуг України. Розробка сайту: vlasne.info