Банкетний зал Сюрприз
 








Art Clinique - клініка дерматології та косметології
 
  
 
◄ Попередня   Наступна ►

Як вибрати весільне агентство



Відомий весільний блогер Марія Коробецька підводить підсумки циклу публікацій про вибір весільної агенції. І саме цю заключну статтю ми пропонуємо до вашої уваги...

Всім привіт! Закінчився жовтень, а це означає, що добігає кінця мій цикл «Як вибрати весільне агентство» і сьогодні вас чекає остання стаття про те, як же визначити переможця.
Насправді, коли ви пройдете весь шлях від складання списку кандидатів, детального розгляду їх робіт, професійних якостей і творчого потенціалу до особистої зустрічі в агентстві, то десь у глибині душі ви вже визначтеся із фаворитом відбору, хоча ваш мозок може це ще не усвідомлювати.

Як вибрати весільне агентство
Це як закохатися. Обираєте нареченого з розрахунку, а потім в нього закохуєтесь. Так і тут. Ви спочатку оцінюєте досвід, можливості, креатив, а потім робите вибір, грунтуючись на особистій прерогативі. Хтось може закохатися в сайт, хтось - почувши голос, комусь западуть в серце фотографії проектів, комусь сподобається підхід до роботи.

Якщо ви закохаєтесь у ваше агентство - а агентство полюбить вас, то ви зможете повністю розкритися один одному, зробити все мислиме і немислиме і створити разом найкраще весілля.
Ідеальний варіант - ви повертаєтеся з нареченим із зустрічі додому і одночасно говорите: «Все. Ура. Знайшли. Це «наше» агентство». Але якщо ви не змогли це відразу відчути, тоді будемо робити усвідомлений вибір, зважуючи всі «за» і «проти». Ми тут з вами не для того, щоб гадати на ромашці - любить, не любить - а щоб розібрати по полицях всю отриману інформацію, оцінити результати і вибрати «своє агентство», спираючись на низку критеріїв.
 
Я пропоную систематизувати все, що ви дізналися в попередніх статтях, у вигляді таблиці. У стовпчик запишіть назви агентств, а в строку - критерії, або навпаки. Оцінюйте кожне агентство по пунктах, виставляючи їм бали, зірочки, плюсики за будь-якою зручною для вас системою. Отже, поїхали.
  1. Професіоналізм. Тут ви ставите оцінку досвіду агентства, складності проектів, яке воно реалізувало, наскільки воно є експертом в тій чи іншій області, як уміє виходити з непередбачених ситуацій, чи володіє всіма знаннями, вміннями і навичками, щоб організувати вам ваш формат весілля.
  2. Естетика. Весілля має бути красивим, дуже красивим, найкрасивішим. Дайте оцінку тому, яким чином агентство підходить до створення стилю весілля, як деталізується концепція, які матеріали використовуються для оформлення та декору, чи подобається вам їхній смак, чи вважаєте ви, що саме так мають виглядати красиві весілля.
  3. Емоції. Навіть найкрасивіше і відмінно скоординоване весілля має бути не порожнє за змістом, а сповнене емоцій, щоб створити атмосферу, той рівень душевності і веселощів, який ви собі задумали, розповісти про вашу любов і запам'ятатися гостям, щоб вони після свята говорили: «Це було найкраще весілля». Оцініть підхід агентства до складання програми весілля, вибору шоу-номерів, створення роликів і сюрпризів, і як в цілому зрежисована подія.
  4. Креативність. Останнім часом я часто бачу весілля від різних агентств, які дуже схожі одне на одне: арка, банти, помпони, кенді-бар, вуса на паличці. Так, всі вони окремо красиві, але коли дивишся на них разом, то складається враження, що у цих клонів міняється тільки основний колір. Вимагайте завжди ексклюзивних рішень, зверніть увагу на те, чи може агентство неординарно втілити саму звичайну ідею, наскільки цікаві концепції весіль, що нового вони можуть вам запропонувати.
  5. Підрядники. Як ви оцінюєте роботу тих, хто є командою агентства. Наскільки агентство разом з ними може створювати щось більше, а не просто підбирати кандидатів. Чи подобається вам їхній продукт /послуги. Чи широкий вибір підрядників, або ви хочете залучити когось зі сторони.
  6. Ціна. Чи вписується агентство в ваш бюджет. Чи влаштовує вас схема оплати. Які є штрафи і компенсації за невиконання. Чи довірите ви їм свої гроші? Чи немає підозріло завищених цін. Буквально кілька днів тому на facebook було обговорення того, що наречені для вибору агентства просять заповнити кошторис з пунктами - скільки коштує машина, скільки коштує ведучий, скільки коштує букет і т.д. - щоб порівняти ціни. Не кращий спосіб з'ясувати порядок цін - коли справа доходить до реальних кошторисів всі ціни змінюються - але наречена має на це право.
  7. Розуміння. Ця чеснота одна з найголовніших. Тільки в тому випадку, якщо ваш організатор розуміє вас - що ви хочете і чому ви це хочете - процес підготовки буде йти легко, без зайвого стресу і переробок. Оцініть, наскільки він чітко чує ваші слова і чи не перекручує по-своєму, чи  «читає» ваші думки, чи виходить у нього з ходу вловити ваші ідеї та побажання, чи знає він ваш смак, щоб ви завжди отримували те, що ви замовляли.
  8. Симпатія. Пам'ятайте про людський фактор і контакт? Ось це саме він. Чи подобається вам ваш організатор, або він не викликає у вас ніяких емоцій, а може ви відчуваєте, що зустріли нового кращого друга.
  9. Схема роботи. Чи підходить для вашої зайнятості, для вашого складу розуму, для ваших звичок, для ваших ідей, для вашого життя та схема взаємодії, яка прийнята в цьому агентстві. Листування, презентація ідей, зустрічі, обговорення, виїзди до підрядників, затвердження всіх моментів і т.д.
  10. Відгуки. Я обіцяла вам ще раз нагадати про відгуки. Читайте і дивіться не тільки відгуки на сайті агентства, де природно зібрані найприємніші та найхвалебніші, а намагайтеся навести довідки про агенцію у людей, чиїй думці ви довіряєте - можливо, якась подружка подружки сестри вашої однокурсниці робила у них весілля. Дізнайтеся від різних підрядників, чи працювали вони з агентством, і що про нього думають. Пошукайте інформацію на форумах. Але будьте уважні - чорний піар ще ніхто не відміняв.
Після того, як ви проставили всім оцінки, підрахуйте "разом", і агентство, яке набере найбільшу суму балів, отримує суперприз - ваше весілля і вас! Вітаю!

Але один маленький нюанс. Малесенький. Якщо ви зробили підрахунки, і вам не сподобався отриманий результат, адже виявилося, що ви вболівали за інше агентство - сміливо беріть інше.
І другий момент. Якщо є агентство, яке за всіма критеріями стало далеко не найкращим, але ви чомусь відчуваєте, що саме з ним у вас всупереч всьому має все скластися - беріть. Це говорить з вами ваша інтуїція. Швидше за все, у вас стався той контакт, про який я говорила на самому початку. І якщо у вас вийде класна взаємодія, то ви разом зможете зробити весілля, яке стане кращим проектом цього агентства. Кожна наречена заслуговує на шедевр, на ексклюзив, на втілення її мрії. Запускайте думки в космос, і доля приведе до вас «ваше» агентство.

І наостанок ложечка дьогтю. Бувають різні ситуації. Іноді навіть найкращі агентства при роботі з клієнтами, скажімо так, погано виконують свої обов'язки, морочать голову, не роблять обіцяну роботу, розповідають «казки» і т.д. Якщо ви відчуєте щось недобре, біжіть одразу, щоб не сталося так, що до весілля залишається 2 тижні, а у вас ще нічого не готово. Опинившись у такій ситуації - не хвилюйтеся. Все, що не робиться, робиться на краще. Значить, вам долею відведено знайти інше агентство, і саме з ним у вас буде найкраще весілля. Вірте тільки в хороше, і у вас все вийде!
 
Ваша Весільна Ельфа, Марія Коробецька
Джерело: weddingmagazine.com.ua

 




15.11.2013              сьогодні 1, з початку місяця 9, всього 3289



◄ Попередня   Наступна ►





Про нас       Реклама       Весільний Раут

2006-2018 «Пара молода» - каталог весільних послуг України. Розробка сайту: vlasne.info