Банкетний зал Сюрприз
 








Медичний центр Кліеіка професора С. Хміля м. Тернопіль

  
 
◄ Попередня   Наступна ►

Захист на носі




При купівлі окулярів багато хто в першу чергу запитує себе: „Чи пасують мені ці окуляри?” і „Скільки вони коштують?”. Цей аксесуар давно став питанням іміджу. Та не будемо забувати про головне – про захист очей від сонячних променів. Недарма ж такі окуляри називаються „сонце-захисними”!


Очі люблять безпеку
Одним з головних ворогів наших очей є яскраве сонце. Його тривалий та інтенсивний вплив призводить до відшарування сітківки очного дна, помутніння кришталика, аж до утворення катаракти. Тому природа подарувала нам захист: при яскравому світлі зіниці звужуються. Проте крізь них в очі все одно потрапляють ультрафіолетові промені типу А і найбільш небезпечні – типу B. Ось чому такий щит, як сонцезахисні окуляри, нам просто необхідний. І ось чому такими небезпечними є окуляри із просто затемненим склом: яскравість світла зменшується, зіниці розширюються, а шкідливі промені безперешкодно потрапляють в очі.

Якщо ви цінуєте власне здоров'я, то при виборі окулярів зверніть увагу на рівень захисту, зазначений на етикетці виробника. Наприклад, напис «Blocks at least 80% UVB and 50% UVA» означає, що скельця захищають очі від попадання променів В на 80% і променів А на 50%. Чим більший відсоток UVB, тим безпечніші окуляри. Якісний виріб має також маркування на внутрішній стороні дужок. Це – логотип виробника і значок РЄ, який означає, що окуляри відповідають нормам Євросоюзу.

Сонце любить бренди
У цьому сезоні мода «подорослішала» і стала менш кричущою. Вона прагне до гармонії і звертає увагу на базові цінності – функціональність, комфорт та якість. Форми стають більш вигнутими, моделі щільніше прилягають до обличчя. Якщо в минулому році домінували круглі форми, то в цьому – дизайнери пропонують звернути увагу на квадрати і прямокутники. Класична модель «авіатор», як і раніше, актуальна. Вона має досить великі лінзи і широкі носоупори. Головною прикрасою залишається логотип відомого дизайнера – сонце любить бренди – проте цього сезону він значно скромніший (акуратне лазерне гравірування або металеві накладки під золото чи срібло).
У колекціях переважають традиційні кольори лінз – коричневий, чорний, зелений і сірий. Серед нових відтінків – aloe (світло-сірий) і blackberry (фіолетовий).

Підготувала Валерія Климчук.
Джерело: весільний журнал «До і після ВЕСІЛЛЯ».




10.08.2010              сьогодні 2, з початку місяця 12, всього 3235



◄ Попередня   Наступна ►





Про нас       Реклама       Весільний Раут

2006-2018 «Пара молода» - каталог весільних послуг України. Розробка сайту: vlasne.info